МИ В СОЦМЕРЕЖАХ

НОВИНИ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Шановні студенти!

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 р. №211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу "COVID-19", відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 11.03 2020 р. №1/9-154 та телефонограми Департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 12.03.2020 №122 у Новомосковському коледжі Дніпровського державного аграрно-економічного університету оголошено карантин з 12 березня по 3 квітня 2020 року.

Терміни карантину можуть змінитись в залежності від епідеміологічної ситуації в Україні.

Анкета абітурієнта

 

Консультативні телефони департаменту освіти і науки облдержадміністрації "Вступна кампанія 2021 року":

(056) 770-80-56  з питань вступу до закладів професійної (професійно-технічної) освіти;

(056) 770-80-29  з питань вступу до закладів фахової передвищої освіти;

(056) 770-67-24  з питань вступу до закладів вищої освіти. 


Дистанційне навчання з дисципліни «Епізоотологія» 2020

 

На початку 2020 року всі викладачі в Новомосковському коледжі ДДАЕУ зіштовхнулися із швидкими темпами перебудови техніки надання знань в он-лайн режимі з освоєнням сучасних інноваційних методів дистанційного навчання через впроваджений в країні карантин.

Викладачем предмету «Епізоотологія» було зібрано студентів навчальних груп в чати месенджерів «Вайбер» чи «Телеграм» та навчальну платформу від «Гугл» «Класрум», через які в подальшому й велися заняття.

Для кращого засвоєння матеріалу студентами, їм окрім теоретичного матеріалу в електронному вигляді надавалися презентації та посилання на відео для перегляду в просторах Інтернету.

Перевірку засвоєного матеріалу проводилося в основному через он-лайн тестування, опитування індивідуально через телефонний або відео-дзвінок та відповідей студентами на вигадані виробничі ситуації. Відмінники доповнювали відповіді підготовленими презентаціями.